sâmbătă, 9 ianuarie 2010

expresii cretine. inceput de stand-up sau aberatie? (2)


o sa iau niste exemple de la voi (apropo ,mersi)si sa le comentez..am ales preferatele mele.

"plimba ursu" - plimba tu ursu da-te-n ma-ta. eu nu plimb ursu nici daca-i dresat. pun eu viata in pericol...cacat.

"ca gasca-n calendar" -asta e traznet. cat de fumat tre sa fi ,ca sa ai senzatia ca toata gasca-i in calendar.iesiti ba d'acolo. frate am un trip cu calendaru'.

"dus cu pluta" -de ce ii nebun ala daca s-o dus cu pluta? de unde stii tu unde s-o dus cu pluta!? conteaza unde-i dus..sau nu conteaza destinatia? si daca nu-i dus cu pluta ,daca-i dus cu colacu sau salteaua ii normal!?

"prost ca noaptea" noaptea nu-i proasta. eu cred ca noaptea ii inteligenta. ca se intampla ceva noaptea. de ce nu esti prost ca ziua.adica ziua nu-i proasta si noaptea ii? pizda ma-tii de nesimtit , ce-ai ma cu noaptea?! magarule!

"a tranti porcu-n cucuruz" .asta de departe e preferata mea. acuma cu gripa porcina se intelege.ca mori de nervi frate .e clar ca porcii sunt vinovati pentru gripa asta. cine sustine ca virusul asta e produs de marile guverne mondiale e un cretin.porcii dracului. in cucuruz cu ei!!

"a da cu mucii in fasole" -asta o cred .claudiu manca supa de fasole. si dintr-un ras in altu ..a pufnit una sanatoasa si a dat cu mucii in fasole. no comment.

"a da cu bata-n balta" - asa si?! punem pariu ca dau cu bata in balta si nu ma stropesc? si ce fel de balta? daca -i balta mica n-are acelasi efect corect? si cine pula mea da cu bata in balta daca nu are intre 4 si 12 ani?

"ploua cu galeata" - sa mori tu.daca afara ploua cu galeata cum pula mea se imprastie peste tot asa tare?
tre sa fie: "ploua cu galeti", zic eu. ca o singura galeata...totusi..si cine arunca apa asta cu galeata? daca nu cred in dumnezeu imi e destul de greu sa cred ca cineva de sus arunca toata apa asta. si daca cred in dumnezeu , de ce pula mea arunca dumnezeu cu galeata apa? ce simt al umorului ii si asta?

"a intoarce foaia" - hai te provoc. intoarce foaia. uuuu ce speriat sunt de partea cealalta a foii. sunt panicat,terorizat,terminat psihic de aceasta actiune care sigur o sa ma distruga pe mine ca om!

" a rade ca proasta in pula" - daca fiind femeie , razi in timp ce esti penetrata ,chiar esti proasta . inseamna ca ala care te penetreaza nu stie ce face. schimba dracu parteneru. nu pricep insa cum pot eu sa rad ca o proasta in pula. daca asa intr-un moment de nebunie si de dorinta de a experimenta sexual ma apuca rasu in pula fiind , imi schimb si sexu e grav. am belit pula! apropo

"am belit pula" - asa si!? sa-mi zica mie toti tipii care au belit pula la propriu. ce s-a intamplat?!

8 comentarii:

  1. so, cand vedem ce e deasupra live?

    RăspundețiȘtergere
  2. deci..."ca gasca-n calendar"...cred ca e vb de gasca - pasare de curte sau salbatica...nu de gashca...;) mah...primele au fost ok...astea sunt cam trase de par. adica ori starea mea de azi e mai sobra si nu ma amuza deloc ori ai incercat sa gasesti neaparat un comentariu pentru fiecare si nu ti-a iesit atat de natural ca pentru primele. parerea mea e sa incerci sa scrii cand iti vine nu cand trebuie. hai ca poate iti trezesc intereseul cu cateva expresii : "mi-e tarsha", "pisici pe varza", "mortii matii"(intotdeauna m-am intrebat de ce mortii?!). si ma mai gandesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa da.pai nici nu trebuie sa fie toate bune, funny .si da ar suna poate mult mai bine si interpretate. cand o sa am curaj sa fac asta. stiu ca suna ciudat de la mine dar stand-up-ul m-a speriat mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. faina aia cu foaia si cea cu galeata/galetile

    RăspundețiȘtergere
  5. hai:) oricum numarul cu band-ul este practic de multe ori stand-up cu tema muzicala, you`d do just fine. poti insera poatele intre melodii, etc, vezi cum merge.. stii, incerci marea cu degetul (uite inca o expresie :))

    RăspundețiȘtergere
  6. io cred ca-i "ca mata (nu tanti socol, pisica) in calendar"...

    RăspundețiȘtergere
  7. poet inteles
    http://ivcelnaiv.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere