joi, 7 ianuarie 2010

expresii cretine. inceput de stand-up sau aberatie?


dupa modelu george carlin ,expresii enervante :

"ce mai faci" ..toata lumea "salut ce mai faci-buna ce mai faci, cum esti cum o mai duci ce mai invarti ,ce mai dregi " pula mea nimanui nu-i pasa.cut the fuckin bullshit.si ne intra in reflex .toti folosim cacatu asta .pe strada ,la telefon cand ne intalnim cu cineva..nu-i nici un mister.
dar mi-am tot jurat ca data viitoare cand ma mai intalnesc cu cineva si ma intreaba ce mai fac ma apuc : "mai frate sa vezi ca am iesit dintr-un spectacol ,nu-mi prea place ce fac si banii mama ce prost stau cu mine, apropo de bani mi-au iesit niste cosuri pe cur foarte nasoale crezi ca e o infectie sau iti ies fara voia ta, eu cred ca am o pula destul de mare adica ma tot uitam la ea si ieri si de mai multe ori frate nu stiu care-i exact marimea normal si conteaza si grosimea sau e si altceva acolo, ma intrebam daca exista dumnezeu si daca e pe bune cu barba inalt si frumos cum e in poze si de ce si cum si ce si cand .."

"razi aiurea in tramvai..sau curva in tramvai" - de ce tramvai , de ce nu bus, metrou nu ?
si rad aiurea numa in anumite zone? . si daca n-am tramvai, rad ok? da curvele in tramvai ce fac? si de ce? si de ce sunt curva in tramvai? se agata curve in tramvai? as fi interesat.

cand cineva pierde vremea si nu face nimic iti mai spune "ca freaca menta"
de ce e neaparat frecatul mentei o preocupare neinteresanta.poate iese ceva. cine a incercat pe bune sa frece menta si sa astepte rezultatul? la fabrica de facut ceaiuri aia care fac ceaiuri de menta o freaca ? daca nu fac nimic si sunt platiti pentru asta, e nasol. de ce sa nu freci mararu? sau maghiranu? de ce sa nu freci musetelu?

intr-un moment de indiferenta sau cand nu te intereseaza ceva "te doare-n pula" ..hmm ce sa zic..eu nu m-as simti indiferent la o astfel de durere.as fi nelinistit, trist. dar indiferent n-as prea zice. si daca pe tipe le doare-n pula.we have a fuckin problem .shemale!!!!!! daca -i pula iubitului orice ai zice ,n-ai dreptul. nu e proprietate desi unele o considera un fel de apartament in chirie in care sa mai intri din cand in cand. ca sa nu mai vorbesc de "durerea in cot" cacatu ala doare extrem de tare. o simpla lovitura in cot iti fute ziua.

mai revin..:))

8 comentarii:

  1. stii cand o gasca de rude de cimpanzei ciocanesc cu berea: "eee, aaa, ugh" etc. si se-aude de undeva un "doamne-ajuta"? doamne-ajuta ce? doamne-ajuta sa pot sa-mi duc berea pan la gura fara sa vina cretinu ala de eddie beat sa mi-o verse? doamne-ajuta sa nu se termine iara becksu? doamne-ajuta-i pe romani? sau doamne-ajuta-ma, ui la mine cu cine beau!
    sex and violenceee!!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) e nasol te doara-n cot, sau intrebati unu cu hemoroizi cum sta pe scaun cu un arici spasmodic in fund :))

    acuma ma pali inspiratia, ca mai erau multe de genu: plimba ursu, ca boul la poarta noua, ca gasca-n calendar, dus cu pluta, prost ca noaptea, urat cu spume (adica cum? ca un epileptic?), sa-mi fac urechile fundita (pe bune, asta-i de Moldova), iti facem noi materialu` :))

    RăspundețiȘtergere
  3. oricum, a tranti porcul in cucuruz e cea mai jalnica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. excelent...excelent..:))) deci functioneaza!

    RăspundețiȘtergere
  5. hahaha!!! a tranti porcu`n cucuruz :)))) doamne, ce le poate unora mintea

    RăspundețiȘtergere
  6. tare aia cu ce mai faci. traiasca mangu.
    in spiritul blogului, de maine adopt expresia a freca maghiranu si o propovaduiesc.

    si cateva din preferatele mele:
    a da cu mucii-n fasole
    a da cu bata-n balta
    a ploua cu galeata
    a-ti ploua in gura
    a-ti cadea ochii in gura
    a intoarce foaia
    frecat manganu, cu varianta frecat mangalu
    a rade ca proasta-n pula, cu variantele a rade ca broasca la grebla, ca rata la bariera

    etc etc etc

    RăspundețiȘtergere
  7. cea mai cretina expresie pe care eu am auzit-o e: vreu cola cu CRENGI :)) ..deci a vrea ceva cu crengi cica se refera la a pofti ceva din tot sufletul si muuuuuuuuult.
    altele: te agiti ca o balena in borcan sau ca un coi in caldare. lapsus deocamdata.

    RăspundețiȘtergere