luni, 18 ianuarie 2010

visam


" Visam ca trec peste mari si tari
Ca pot sa schimb vorbe cu flori
Ca vorbesc in diferite culori.
Visam ca sunt falit si ca cica nu iubesc tara
Ca n'am un leu in buzunar si ca nu'mi trebuie para.

Visam ca pot sa schimb lumea si credeam ca pot.
Visam ca fac rap si eram tare de tot.
Visam ca vand albume mai bine ca painea calda.
Ca fumam iarba pe strada cu toata lumea de la garda.
Visam ca nu se face zi si'i o seara mortala
Degeaba stingi luminile, aici e bezna totala.

R: E doar un vis frumos care se tot repeta
Si doar in visul meu gasesc lumea perfecta.
Nu incerca sa clipesti - ca risti.
Nu vrei sa vezi oameni tristi...de'aia'ti traiesc cu ochii inchisi. " spike.

nu cred in iluzii desarte
nu vezi ca speranta-i departe
ma pierd ca betivu prin noapte
ia zi-mi despre viata in soapte
sunt absolut tampit
ma vezi c-am venit
sunt aproape renumit
sau asa m-am gandit
spune-mi ca ai vrea si tu sa fi fericit
n-am dormit de vreo 16 saptamani
seara de seara imi pun capu-n maini
aberez si ma dau de pereti
imi spun zambind : "oare cand o sa te inveti?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu