marți, 24 aprilie 2012

jurnal pentru Radu-episodul 4

draga radu.noptile intra in zi si viceversa.naiba mai stie ce se intampla.on the road to hell.daca exista asa ceva..e bine.ca ai mereu foc la tigara.asa ca mai trag un fum.
aseara a picurat peste oras.aseara..ce vorbesc?..pe la 3 dimineata.eu umblam pierdut pe strazi cu gluga-n cap.mi-am pus radiohead in casti.n-a fost o idee geniala,pentru ca m-am tripat de mi-au sarit neuronii.
am vrut sa ma opresc in ploaie.in sfarsit o idee buna.mi-am dat jos gluga.picurii micuti imi mangaiau ochii obositi si rosii. "lasa ploaia sa spele tot", mi-am zis.
"masina de politie..nu vin spre mine,dar sunt acolo.ii simt si nu-mi place.plec pe stradute.ploaia vine cu mine sigur!"
muzica se tot schimba.trece de la o stare la alta.si eu la fel.ba ma pierd,ma imi vine sa fug prin baltoace,ba ma lovesc de pereti,ba is mega paranoic.prrreeeeaaa muuuulte ziiileee.
nu ca nu pot.da nu vreau sa ma opresc.asa e mai bine.
radu,unde esti? ce mai faci?
paul

Un comentariu:

  1. tocmai sunt pe autobuz spre Vilnius. in sfarsit am wifi, dupa aproape o saptamana fara internet. o saptamana minunata fara internet. ma simt ca si vand ti-as scrie o vedere si inchei cu "sper sa ne revedem cu bine". sincer nu as mai veni pe acasa cel putin vreo 3-4 luni de zile.

    RăspundețiȘtergere