sâmbătă, 21 aprilie 2012

jurnal pentru Radu-episodul 2

draga radu,radu draga..eeeeei ieri seara a fost...doamne doamne ce ne-am mai distrat.n-am sa scriu acuma exact ca sa-ti explic..dar a fost bine. :)) am fost acasa,zorki jos.am jucat ciocio,am baut frappe-uri.cu multa frisca.cu multa veselie.n-am mai ras asa bine de..2 zile.:))
vremea e ciudata prin cluj.ba e soare,ba e gri totu.ba picura, ba mori de cald.
pe strada sunt multe cupluri.unii se cearta urat,isi spun ca nu vor sa se mai vada.altii se iubesc zici ca-i ultima zi de pe pamant.astenie de primavara.eu ascult miles davis in casti si ma uit la ei.tac mult.ma pierd in sunet de trompeta.
fumez mult.stai sa vina saptamana asta ca-mi iau bicicleta. ma jur.si-mi iau una urata ca dracu.ciudata.sa n-o fure nimeni.
in rest lumea e ok.tinerii maniosi se intorc rand pe rand acasa.in seara asta e concert luna amara.poate o sa fim mai multi pe acolo.eu vreau sa stau cuminte sa nu mai rup naibii ceva.inca degetul ala fisurat e stramb:))
in rest,ne este dor de tine.oare pe unde esti,radu mamii?:))
paul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu