joi, 25 martie 2010

renunta!


long time ..long time..au fost multe de scris , de povestit , da am zis ca mai bine nu. cine stie ,poate imbatranesc.i'm getting soft.
aseara in timp ce asteptam de doua ore sa cantam ,am iesit din club sa fumez o tigara la aer curat :P si o tipa misto rau, bruneta vine si-mi zice : nu mai cantati? defapt te-am mai vazut cantand. auzi..te-am vazut si in teatru si vroiam sa-ti spun sa nu renunti. eu : ??? sa nu renunti la teatru. e bine sa crezi. eu : da cine a zis ca renunt? a ..nimeni. ziceam asa.

pauza ..respiro..nu ma mir..eu atrag momente ciudate..

vine si momentu concertului..oamenii ramasi se strang pe ring cu scaune si pahare. si canta si se simt bine. si noi ne simtim bine si improvizam si bem si fumam si cantam. si dam autografe. si dam explicatii , ca nu suntem rasisti , ca sunt glume , ca pula mea. ca nu cantam partidul ,ceausescu ,romania.mai ales dupa ce am bagat luna amara la un eveniment organizat de un partid politic. :P ma rog..

tre' sa plec ..am repetitii. teatru. nu vreau sa renunt si ... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu