luni, 29 martie 2010

frica


imi aduc aminte copil fiind, sufeream de astm si niciodata nu ma lasa maica-mea sa ma joc ce se jucau baietii prin curte .nu tu fotbal ,nu tu victorie, vinclu, ascunsea sau orice cacaturi ce m-ar fi facut sa respir greu si sa dau intr-o nenorocita de criza.
baietii stateau in fata geamului la amiaza inainte sa vina parintii
de la munca si strigau "sechestratu! sechestratu!" in timp ce-i priveam neputincios, plangand la geamu de la bucutarie
tarziu, mult mai tarziu, am inceput si eu sa ies mai mult da' deja eram destul de praf la toata jocurile.
mai ales la fotbal. n-aveam nici o treaba .oricat de mult s-a chinuit saracu tata sa ma invete in duminicile alea cand mergeam la padure ,la faget si pasam de la unu la altu ,o minge de cacat.
asa ca mereu eram bagat in poarta.nu ca eram bun portar sau ceva. ma rog, era unu grasan. zoli.tata-so era mare taximetrist.grasan si el. facea mereu pe smecheru si mereu cand tragea la poarta ,tragea in mine .nici nu se chinuia sa inscrie.
anii de zile mi-am incasat mingi in stomac ,in fata ,in pula. mai mult incepusera si restu sa gaseasca in asta o chestie interactiva si fotbalu semana mai mult cu ratele si vanatorii..numa ca eu eram singura fututa de rata.
asta pe langa bataia pe care o mancam seara.
pe la vreo 14 ani ,evident in poarta fiind, pula de zoli trage iar dupa mine.ma feresc si scuip printre dinti un "mortii ma-tii de ungur gras" .asta se agita , vine spre mine sa ma ia la bataie,eu o iau razna.si incep sa-i car pumni si picioare in stomac si in fatzauca un disperat.ii sparg nasu , gura , arcada..il fac pe ala tot un sange..si nu ma pot opri.

de atunci de fiecare data cand se intampla ceva si ma enervez asa ..mi se face frica. mi se face frica de mine.
ca n-o sa ma pot sa ma opresc.
mi-e frica ca n-am sa ma opresc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu