miercuri, 2 decembrie 2009

14.

cica imi zice noi ne stim .zic de unde.
de la mare.
de la mare?? adica vama
da..eram in gasca cu georgiana.
georgiana..georgiana..
din bucuresti
ma opresc.
ma pun pe un ras nebun. era o seara cretina cu vodca in vama.printre putinele episoade pe care le tin minte cu o oarecare rusine. vodca .multa.mare.sex.
mama asta e imaginea mea ramasa dupa atata vreme ..asa sunt eu catalogat.ala de s-a futut cu prietenele mele in vama..beat ca pula. oana chicotea dupa masina de cusut. am zis sa fac pe desteptu.zic hai ca ai si tu amintiri din vama
mi-o intoarce rautacios cu zambetu pe buze da imi amintesc ca m-a parasit cineva in vama.
evident era vorba tot despre mine. eu ala care nu foarte de mult eram curvar betivan drogat..si acuma pretind sa fiu alt om.un om schimbat.si ei la fel. si ea la fel.
si georgiana e alta acuma.lucreaza la aeroport.si e logodita. sa-mi bag..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu